Afbeelding 1

Zelf een stijlvol terras aanleggen

Projectshow Hornbach mei 2015 helemaal in het teken van terrassen

Deze zomer van de zon genieten op een fraai zelf aangelegd terras? Een uniek ontwerp creëren met duurzame keramische tegels? En weet je niet waar je moet beginnen? Experts van Hornbach laten tijdens een live-demonstratie zien hoe eenvoudig het is. Met verschillende materialen leggen ze stap voor stap een terras aan tijdens de nieuwe projectshow. In mei staat die helemaal in het teken van ‘Zelf een terras aanleggen’. Een maand lang volop informatie én inspiratie in de bouwmarkt.

Deze nieuwe projectshow van Hornbach vindt plaats van 1 tot en met 30 mei. Inspiratie opdoen, vragen stellen en de nieuwe keramische tegels en sfeervolle WPC-terrasdelen van dichtbij bekijken: het kan allemaal tijdens de show. Er zijn demonstaties ‘Terras aanleggen’ op vrijdagen van 18.30 tot 20.00 uur en op zaterdagen van 14.00 tot 15.00 uur en 16.00 tot 17.00 uur. Het eerste half uur geven de deskundigen van de bouwmarkt een demonstratie, daarna kunnen geïnteresseerde bezoekers zelf aan de slag.

Hornbach organiseert het hele jaar door projectshows, elke maand met een ander thema en uiteraard gratis bij te wonen. Tijdens de demonstraties op vrijdag en zaterdag laten de medewerkers van Hornbach precies zien hoe je een project aanpakt.

vanhulzen•gummo•kicks
Tom Lebrechthausen
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 5430 5163
E-mail:hornbach@vhgk.nl
Het van oorsprong Duitse familiebedrijf is in 1877 opgericht en sindsdien uitgegroeid tot een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. In 1997 opende HORNBACH de eerste Nederlandse vestiging in Zaandam. Inmiddels is dit aantal vertienvoudigd en met succes. HORNBACH won al meerdere malen de prestigieuze Retail Jaarprijs in de categorie “Beste Bouwmarkt van Nederland”. De basis van de succesvolle formule HORNBACH zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, een enorm assortiment, grote voorraden, deskundig advies en competente service. Elke dag, voor elke klant, voor elk project. Er is altijd iets te doen.