Zo rolt Hornbach

Projectshow bouwmarkt in november in teken zelf schuifdeuren maken

Zonder schelden en tieren zelf een schuifdeursysteem installeren? Die klus niet op de lange baan schuiven, maar nog wel op zoek naar de handigste aanpak? Komende maand geeft Hornbach een gratis spoedcursus ‘Zelf schuifdeuren maken’. Deskundigen van de bouwmarkt laten in de weekenden van november aan bezoekers zien hoe iedereen dit karwei zelf in een handomdraai voor elkaar kan krijgen.

De projectshow van Hornbach is van 7 tot en met 29 november (met uitzondering van Geleen, Zaandam en Tilburg) Wie open staat voor nuttige tips over montage van rollende, hangende en dubbele schuifdeuren, kan voor demonstraties terecht op vrijdagen van 18.30 tot 20.00 uur en op zaterdagen van 14.00 tot 15.00 uur en 16.00 tot 17.00 uur. De experts van de bouwmarkt geven het eerste half uur een demonstratie, waarna geïnteresseerden zelf met de aangereikte wijsheden aan de slag gaan.

Speciale aandacht is er voor het eigen deurmerk van Hornbach: Pertura.

Ilse Mijnders
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 19.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels veertien vestigingen in ons land. HORNBACH won in 2018 voor de dertiende keer de Retail Jaarprijs, in de categorie ‘Beste Bouwmarkt van Nederland’, en nam dit jaar ook de Webshop Award Bouwmarkten in ontvangst. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).