Max Verstappen naar Amsterdam

Max Verstappen bij Hornbach Amsterdam

Gratis tickets voor zaterdag 18 maart

Max Verstappen ontmoeten? Dat kan op zaterdag 18 maart bij Hornbach Amsterdam aan de Berchvliet 14. Deze dag wordt een feest voor fans van Max, die zo veel mogelijk handtekeningen zal uitdelen. Maar ook door commentator Jack Plooij, die ervoor zorgt dat we allemaal in de stemming komen voor de Grand Prix van Australië. Meld je op tijd aan, zodat ook jij Max Verstappen kunt uitzwaaien.

Gratis event
Hornbach is dé plek voor mensen met een winnaarsmentaliteit, of ze nu een race gaan rijden of een andere klus gaan klaren. Een echte racefan loopt daarom op 18 maart in Hornbach Amsterdam. Om Max Verstappen vragen te stellen, voor een heuse meet & greet, zijn handtekening te scoren en mooie Max-merchandise aan te schaffen. De toon wordt gezet door Jack Plooij, die de hoogtepunten van afgelopen seizoen live zal evalueren én een voorschot neemt op komend seizoen. Natuurlijk worden ook de testresultaten van de nieuwe raceauto uitgebreid besproken en vragen we Max naar zijn ambities voor de GP van Australië, die een week later op de planning staat.

Reserveer op tijd
Er zijn een beperkt aantal tickets beschikbaar voor 18 maart. Om fans uit heel het land een eerlijke kans te geven, werkt Hornbach met gratis tickets, die je via deze site kunt downloaden. Op de site vind je ook informatie over parkeren, bereikbaarheid en andere zaken. Hornbach verwacht grote drukte en het advies is dan ook om met het openbaar vervoer te komen. Max zal van 12.00 tot 16.00 uur aanwezig zijn. Let op: alleen met een ticket kom je binnen. De bouwmarkt is ondertussen vrij geopend voor klussers.

Meet & greet winnen?
Wanneer je voor 17 maart naar Hornbach Amsterdam komt en de Hornbach Challenge app downloadt, maak je kans op een meet & greet. Het doel van de app is om vijf afbeeldingen (markers) te vinden, die verstopt zijn tussen ruim 120.000 artikelen in de vestiging. Diegenen die de afbeeldingen weten te scannen, maken kans op een meet & greet met Max Verstappen. De tien winnaars krijgen vrijdag 17 maart persoonlijk bericht. Kijk op www.hornbach.nl/challenge voor meer informatie.

vanhulzen•gummo•kicks
Tom Lebrechthausen
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 5430 5163
E-mail:hornbach@vhgk.nl
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 17.000 medewerkers. In Nederland bestaat HORNBACH nu twintig jaar en telt het inmiddels dertien vestigingen. HORNBACH won in 2016 voor de elfde keer de Retail Jaarprijs, in de categorie `Beste Bouwmarkt van Nederland’. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).