Hornbach draait door

Projectshow met schroefwedstrijd rest van jaar in teken ‘Kijken, testen en overtuigen’

De winterklussen met grof geschut te lijf gaan? Op zoek naar een nieuwe ‘powertool’? Deze week start Hornbach met de projectshow ‘Kijken, testen en overtuigen’: tegen inruil van oud of kapot elektrisch gereedschap krijgen klanten een waardebon t.w.v. € 25,-, in te wisselen bij de aankoop van een MacAllister-boormachine (één coupon per machine). Deze projectshow duurt tot het einde van dit kalenderjaar.

Wie meteen zijn eigen kunsten wil vertonen om daarmee waardecoupons van €25,- te winnen, kan elke zaterdag tussen 14.00 en 16.00 uur meedoen aan een schroefwedstrijd; wie schroeft het snelt 6 schroeven met een accuschroefmachine?

Om eerst eens te zien waar deze MacAllister-boormachine zoal toe in staat is, kunnen geïnteresseerden in november en december bij Hornbach terecht voor speciale demonstraties. De projectshows `Tooltime: MacAllister’ vinden plaats in alle vestigingen van de bouwmarkt annex tuincentrum (Geleen uitgezonderd), van 1 november tot en met 28 december: op vrijdagen van 18.30 tot 20.00 uur en op zaterdagen van 14.00 tot 15.00 uur en van 16.00 tot 17.00 uur. Vakkundige medewerkers staan dan klaar voor alle vragen over schuurmachines, slijptollen, boormachines, zaagmachines en ander elektrisch gereedschap.

Garantie van vijf jaar op gereedschap

“Wie aan een klusproject begint, heeft goed gereedschap nodig”, zegt Hans van Bemmel, hoofd Inkoop bij de bouwmarkt. “Geen huishouden kan zonder een betrouwbare no-nonsense accuboormachine, die doet wat ze behoort te doen: schroeven en boren. Extra voordeel van het merk MacAllister is dat wij een garantie van vijf jaar geven op al ons gereedschap, een in de markt unieke service. Ons assortiment van MacAllister-gereedschap wordt als het ware van een keurmerk voorzien.”

Hans van Bemmel, hoofd inkoop Hornbach Bouwmarkten

Ilse Mijnders
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 19.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels veertien vestigingen in ons land. HORNBACH won in 2018 voor de dertiende keer de Retail Jaarprijs, in de categorie ‘Beste Bouwmarkt van Nederland’, en nam dit jaar ook de Webshop Award Bouwmarkten in ontvangst. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).