Justdiggit

Kinderen kleuren tegen klimaatverandering

Support Justdiggit tijdens de ‘Justdiggitmaand’ en schep mee

Er is bijna niets zo belangrijk als de natuur. Dat beseft Hornbach ook en daarom werken zij al jaren intensief samen met Justdiggit. Een organisatie die klimaatverandering op een eenvoudige, effectieve manier bestrijdt. Een organisatie die begrijpt dat de jongste generatie de toekomst heeft, en daarom kinderen al vroeg bewust wil maken van de kwetsbaarheid van de natuur. Kinderen kunnen Justdiggit helpen door het symbool van de organisatie (de schep) zo mooi mogelijk in te kleuren, te beplakken, te knippen of te versieren. De mooiste creaties worden overgezet naar een fysieke schep.

Win een eigen schep
Bij Justdiggit staat de schep symbool. Een schep waarmee zij op verschillende droge plekken op aarde klimaatverandering tegengaat. Wanneer kinderen deze schep via een kleurplaat op een mooie manier versieren, kunnen ze hun zelfontworpen schep winnen. Het leuke hiervan is dat hun ouders met die schep direct mee kunnen scheppen voor een betere wereld. Zo strijden kinderen en hun ouders samen tegen opwarming van de aarde. De kleurplaat is te downloaden via de website of te verkrijgen bij alle Hornbach-vestigingen.

Over Justdiggit
Justdiggit is een non-profitorganisatie die streeft naar het herstel van hele ecosystemen door het ondergronds brengen van regenwater en gebruik te maken van agrobosbouw en klimaatbestendige landbouw. Door het terugbrengen van de vegetatie koelt de planeet af, want hoe groener de aarde, hoe koeler de planeet. Daarnaast ontwikkelt Justdiggit positieve, internationale campagnes en educatieprogramma’s om een hele generatie te inspireren en activeren om klimaatverandering tegen te gaan.

vanhulzen•gummo•kicks
Tom Lebrechthausen
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 5430 5163
E-mail:hornbach@vhgk.nl
Het van oorsprong Duitse familiebedrijf is in 1877 opgericht en sindsdien uitgegroeid tot een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. In 1997 opende HORNBACH de eerste Nederlandse vestiging in Zaandam. Inmiddels is dit aantal vertienvoudigd en met succes. HORNBACH won al meerdere malen de prestigieuze Retail Jaarprijs in de categorie “Beste Bouwmarkt van Nederland”. De basis van de succesvolle formule HORNBACH zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, een enorm assortiment, grote voorraden, deskundig advies en competente service. Elke dag, voor elke klant, voor elk project. Er is altijd iets te doen.