HORNBACH Nijmegen viert 1-jarig bestaan samen met klanten

Eerste jaar boven verwachting verlopen en voorbijgevlogen

Op zaterdag 13 juli is het groot feest in Nijmegen als de HORNBACH-vestiging aan de Wendelring haar 1-jarige bestaan viert. Doe-het-zelvers uit de hele regio zijn van harte welkom met hun hele gezin. De hele dag is het feest en tussen 10.00 tot 16.00 uur worden voor jong oud allerlei leuke activiteiten georganiseerd. En natuurlijk trakteert de jarig job iedereen die langskomt op iets lekkers.

Vestigingsmanager Niels van Essen omschrijft het eerste jaar in vier woorden: “On…ge…loof…lijk!” Het jaar is volgens Niels boven elke verwachtingen verlopen en voorbijgevlogen. “Ik realiseer me dat het een jaar geleden is dat hier de deuren opengingen. Toch voelt het nog maar als een paar maanden. Elke dag leren we, groeien we en verbeteren we onze bouwmarkt om het nóg beter te doen voor onze klanten.”

Activiteiten voor jong en oud
Op zaterdag 13 juli viert HORNBACH Nijmegen haar 1-jarige bestaan uitbundig met alle collega’s en klanten samen. Verschillende leveranciers komen productdemonstraties geven. Zo laat Wagner zien hoe hun verfspuitsysteem werkt, Pattex demonstreert hun lijmen en kitten en Grill Guru showt hun BBQ-modellen en laat zien hoe je de perfecte steak klaarmaakt. Ook voor de jeugd worden er leuke activiteiten georganiseerd. Tijdens een Kinderwerkplaats kunnen kinderen onder begeleiding eigenhandig een spijkerschilderij maken, met een houten plank, wat spijkers en touw. Een artiest tovert ballonnen om in de meest bizarre vormen. En om de sfeer helemaal tot een kookpunt te brengen, speelt de Bouwvakkersband livemuziek door de hele bouwmarkt.

Verrijking voor de hele regio
De sfeer onder de 180 collega’s van HORNBACH Nijmegen is overigens altijd wel goed. “Dat vinden we niet alleen zelf, dat horen we ook van onze klanten”, vertelt Niels. “Ze waarderen de vriendelijkheid en vakkennis van onze mensen. Veel collega’s die hier werken, hebben professionele kluservaring. Zij weten dus écht waar ze het over hebben en onze klanten zijn daar over te spreken.” Niels hoort van het groeiend aantal klanten nog regelmatig hoe blij ze zijn dat er eindelijk een HORNBACH in Nijmegen is. Een grote projectbouwmarkt als dit, was er nog niet in de omgeving. “Veel klanten noemen het een verrijking voor de hele regio. Mensen zijn onder de indruk van de omvang van onze vestiging, het ruime assortiment, het gemak van de Drive In en het professionele advies en werk van onze Montageservice en ProfiService.”

Een familiedag
Na het succesvolle eerste jaar, kijken ze bij HORNBACH Nijmegen met het volste vertrouwen vooruit. Niels: “We stomen lekker door met ons geweldige, diverse team waar ik supertrots op ben. Er wordt hier op een informele en tegelijk professionele manier samengewerkt. Omdat iedereen keihard werkt en zijn of haar verantwoordelijkheid neemt, blijven we groeien en kunnen we wel wat extra handjes gebruiken. Op dit moment hebben we met verschillende vacatures voor elk wat wils. Als mensen onze verjaardag komen vieren en enthousiast raken om bij ons te komen werken, klop dan gerust even op onze schouders om een praatje te maken”, zegt Niels met een uitnodigende glimlach. “Maar we gaan eerst en vooral genieten van een feestelijke verjaardag samen met onze klanten. Zaterdag 13 juli staan we met verse koffie klaar bij de ingang om iedereen persoonlijk welkom te heten. Het wordt een echte familiedag!”