Hornbach weer beste bouwmarkt van Nederland?
Met de combinatie van bouwmarkt en tuincentrum heeft Hornbach in de loop der jaren stevige voet op Nederlandse bodem gekregen. “Doe-het-zelvers door het hele land weten onze vestigingen steeds beter te vinden en waarderen Hornbach vooral hoog op kwaliteit en klantenservice”, vertelt marketingmanager Michel van Slingerland, die de prijs namens Hornbach Nederland vorig jaar voor de zevende keer in ontvangst nam, een record.
Criteria beste winkelketen
Op 30 september is de uitslag van dit jaarlijkse grootste onafhankelijke consumentenonderzoek, waaraan ABN AMRO zich heeft verbonden als hoofd- en naamgevend sponsor. Voor deze elfde editie van ‘Beste winkelketen van Nederland’ 2013 hebben zich dit jaar 269 retailers – met minimaal zeven vestigingen in Nederland – ingeschreven. Honderdduizenden consumenten hebben de winkelketens beoordeeld op de negen belangrijkste verkoopaspecten. De retailers worden bekroond onder meer voor de beste dienstverlener op het gebied van prijs, assortiment en service. Het concept is ontstaan uit de wens dat consumenten hun mening willen delen over hun favoriete winkels.
Doe-het-zelvers door het hele land weten onze vestigingen steeds beter te vinden en waarderen Hornbach vooral hoog op kwaliteit en klantenservice
Michel van Slingerland, marketingmanager Hornbach Nederland