Hornbach opnieuw beste bouwmarkt van Nederland
Bouwmarkt wint voor de achtste keer prestigieuze publieksprijs
Doe-het-zelvers in het hele land hebben de bouwmarkten beoordeeld op de negen belangrijkste verkoopaspecten (waaronder prijs-kwaliteitverhouding, assortiment en service), waarbij Hornbach overall als beste uit de bus kwam. “Prachtig om te zien dat consumenten deze kernwaarden uit de Hornbach-formule hoog waarderen”, zegt Michel van Slingerland, marketingmanager bij Hornbach Bouwmarkt Nederland, die de ABN AMRO Retail Jaarprijs/Publieksprijs vanmiddag in ontvangst nam. “Dat ze ons zien als dé projectbouwmarkt van Nederland is absoluut iets om trots op te zijn! Tegelijk ook een stimulans om door te gaan op de ingeslagen weg en scherp te blijven op ontwikkelingen in de markt.”
Criteria beste winkelketen
Voor deze elfde editie van ‘Beste winkelketen van Nederland’ 2013 (voor het eerst met ABN AMRO als hoofd- en naamgevend sponsor) schreven zich dit jaar 269 retailers in. Honderdduizenden consumenten hebben de winkelketens vervolgens beoordeeld. Het concept is ontstaan uit de wens dat consumenten hun mening willen delen over hun favoriete winkels.