Hornbach presenteert interieurtrends najaar 2019

Leer zelf behangen en visgraat-laminaat leggen tijdens projectshows in oktober

Je interieur een make-over geven en voorzien van de nieuwste trends? Dat doe je in een handomdraai na het bijwonen van de projectshow ‘Woonwerelden’ bij Hornbach. Een interactieve en gratis sessie van een uur die elk weekend in oktober gegeven wordt. Op zaterdag om 14.00 en 16.00 uur en op zondagen om 13.00 en 15.00 uur.

“Allereerst presenteren we vier splinternieuwe Woonwerelden”, vertelt Maarten Post, marketingmanager van Hornbach Bouwmarkt Nederland.  “Van Perfect Day, dat staat voor subtiele kleuren en natuurlijke materialen, tot Wonderful Home, waarin donkere kleuren, diepe tinten en zachte materialen als fluweel de hoofdrol spelen.” Bij elke woonwereld vind je kleurstijlen en de nieuwste accessoires. “Maar we gaan graag nog een stapje verder”, vervolgt Post. “Want met al die inspiratie wil je natuurlijk meteen aan de slag. Daarom staan onze vakmensen tijdens de projectshows voor je klaar en kun je leren behangen en laminaat leggen.”

Zelf behangen en visgraat-laminaat leggen
Behang is het ideale middel om een interieur een complete metamorfose te geven. Maar het moet wel strak zitten. Tijdens de projectshow laten experts van Hornbach zien hoe je makkelijk en snel kunt behangen met vliesbehang. Daarbij gaan zij in op uitdagingen, zoals de hoek- en plafondaansluiting. Daarnaast wordt getoond hoe laminaat met visgraatmotief eenvoudig gelegd kan worden, ondanks obstakels, zoals pilaren, verwarmingen of hoekelementen. Kijk voor meer informatie op https://www.hornbach.nl/projecten/wooninspiratie

HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 21.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels veertien vestigingen in ons land. HORNBACH won in 2019 voor de veertiende keer de Retail Jaarprijs, in de categorie ‘Beste Bouwmarkt van Nederland’, en nam dit jaar ook de Webshop Award Bouwmarkten in ontvangst. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).