Hornbach voor zevende keer beste bouwmarkt van Nederland
Consumenten kiezen prestigieuze doe-het-zelfketen opnieuw als beste bouwmarkt
Met de combinatie van bouwmarkt en tuincentrum heeft Hornbach in de loop der jaren stevige voet op Nederlandse bodem gekregen. Doe-het-zelvers in het hele land weten de vestigingen steeds beter te vinden en waarderen Hornbach vooral hoog op assortiment en prijs-kwaliteitsverhouding. Michel van Slingerland, marketingmanager bij Hornbach Nederland, nam de ING Retail Jaarprijs/Publieksprijs deze week in ontvangst. Hij is trots dat Hornbach, die vorig jaar net niet de eerste prijs behaalde, nu wel weer tot beste bouwmarkt is verkozen.
Hornbach beste Bouwmarkt
2012 – voor de 7e keer
2010 – voor de 6e keer
2009 – voor de 5e keer
2008 – voor de 4e keer
2007 – voor de 3e keer
2006 – voor de 2e keer
2005 – voor de 1e keer