hornbachbehangselectie2014-1

Behangen met Hornbach

De (baby)kamer helemaal tot bloei laten komen? Gek op behang met bloemen of vlinders? Of hebt u juist eens iets heel anders in gedachten? Graffitiprint voor op de muren van stoere tienerkamers bijvoorbeeld? Of een spannende tijgerprint voor de waaghalzen, of toch liever de zebrapatronen?

Bij de keuze voor het juiste behang zien veel consumenten door alle stalen het behang niet meer. Als professional bent u dé gids in het woud van al die kleuren en prints, van al die structuren. U bent de bron van inspiratie die mensen nodig hebben bij de start van hun project.

Maar u bent ook maar een mens. Ook u moet een keuze maken uit al het moois wat er op de markt is. Over trends en kleuren hoeven wij u natuurlijk niets te vertellen, maar om een voorselectie te maken, bent u wellicht wel gebaat bij een helpende hand.

Hornbach heeft slechts alvast wat voorwerk gedaan. Om u een idee te geven van de diversiteit van de beschikbare behangsoorten, sturen wij u graag een selectie stalen en kunt u gratis gebruikmaken van de ruim 300 soorten behang die wij op voorraad hebben.

Neem hiervoor contact op met Ilse Spiekerman.

vanhulzen•gummo•kicks
Tom Lebrechthausen
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 5430 5163
E-mail:hornbach@vhgk.nl
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 17.000 medewerkers. In Nederland bestaat HORNBACH nu twintig jaar en telt het inmiddels dertien vestigingen. HORNBACH won in 2016 voor de elfde keer de Retail Jaarprijs, in de categorie `Beste Bouwmarkt van Nederland’. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).