ontdek-hornbach-2

Hornbach heeft selectie ook rond

Campagne ‘Ontdek Hornbach’ van start

De WK-selectie van Hornbach is rond. De komende maand zal tv-kijkend Nederland de acht smaakmakers van deze projectbouwmarkt een voor een ontdekken. En zoals Louis van Gaal volledig vertrouwt op zijn dynamische drie (Robben, Van Persie, Sneijder), zo schuift Hornbach zijn koningskoppel ‘de twee vrienden’ Ward en Maarten naar voren als hét centrale duo in de nieuwe commercials.

Voor en tijdens het WK voetbal laat Hornbach op de nationale televisie acht commercials van elk tien seconden uitzenden. Hoofdrolspelers zijn twee ‘vrienden’ die inkopen doen bij Hornbach en onbewust de kracht van Hornbach aan het licht brengen. Deze flitsende campagne is gemaakt in Duitsland, start deze maand en heet ‘Ontdek Hornbach’.

Servicemogelijkheden en toegankelijkheid

“Klussen is leuk en zeker als je samen een project aanpakt”, schetst marketingmanager Michel van Slingerland de achtergrond van de campagne. “Onder andere ons deurenconcept, het eigen merk Tenneker, de doucheopstellingen, de drive-in en ons aanbod van kamerplanten komen voorbij. Op deze manier brengen we ons assortiment op een leuke manier onder de aandacht. Door echte medewerkers te betrekken, komen onze servicemogelijkheden en de toegankelijkheid van onze medewerkers ook in de spotlights.”

Een afgeleide van de spot is te horen op de radio. De korte spotjes zijn bovendien te zien op diverse onlinekanalen. “Met deze campagne willen we meer laten zien van onze vijf bouwstenen: van het ruime assortiment en de grote voorraad tot het deskundig advies, de competente service en natuurlijk onze laagsteprijsgarantie.” De spots zijn te bekijken via: hornbach.nl/ontdekhornbach.

Over de campagne ‘Ontdek Hornbach’
Periode: week 24 tot en met week 28 Reclamebureau: Heimat, BerlijnProductie: CZAR filmRegie: Caspar-Jan Hogerzeil

vanhulzen•gummo•kicks
Tom Lebrechthausen
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 5430 5163
E-mail:hornbach@vhgk.nl
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 17.000 medewerkers. In Nederland bestaat HORNBACH nu twintig jaar en telt het inmiddels dertien vestigingen. HORNBACH won in 2016 voor de elfde keer de Retail Jaarprijs, in de categorie `Beste Bouwmarkt van Nederland’. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).