Gouden Hamer Hornbach

Wie wint de Gouden Hamer?

Veertien finalisten strijden om titel ‘Beste klusvader van Nederland’

Aanstaande zondag 18 juni, op Vaderdag, reikt Hornbach voor het eerst de Gouden Hamer uit aan de ‘Beste klusvader van Nederland.’ De projectbouwmarkt heeft deze nieuwe award in het leven geroepen als ode aan alle klusvaders die ons land rijk is. Veertien finalisten uit het hele land nemen het tegen elkaar op bij Hornbach Amsterdam.

‘Iedereen is natuurlijk van harte welkom om de finalisten tussen 14.00 en 16.00 uur aan te moedigen!’ zegt Maarten Post, Marketing Manager bij Hornbach Nederland, ‘Met deze verkiezing willen we Vaderdag extra glans geven en klussende vaders eens flink op een voetstuk plaatsen. En dan heb ik het over echte klussers, die niet piepen bij een splinter hier en een blauwe nagel daar. Meer dan duizend klusvaders hebben meegedaan aan de voorrondes. Na een boeiende strijd gaan de regionale winnaars strijden voor nationale faam en de Gouden Hamer.

Veertien finalisten uit heel Nederland
De finalisten kwalificeerden zich tijdens deze voorrondes in de dertien verschillende vestigingen van Hornbach. Daar boorden, zaagden en schroefden zij zich een weg naar de eindstrijd op 18 juni. De veertiende finalist heeft de beste klustip ingediend. Tijdens de zenuwslopende finale in Amsterdam staan deze klusvaders tegenover elkaar en gaan ze de strijd aan. Uiteraard gecoacht door hun kinderen!

Vakkundige jury
De jury bestaat uit tv-presentatrice Vivian Reijs, Richard van der Dussen, zelf fanatiek klusvader, 100%NL-dj Koen Hansen en Hornbach-medewerker Frank Hofstee. Zij bepalen de uiteindelijke winnaar, die niet alleen als eerste Nederlander de Gouden Hamer in zijn prijzenkast mag zetten, maar ook landelijke en regionale faam vergaart. Klussend Nederland gaat hem overal tegenkomen in de volgende landelijke campagne van Hornbach.

vanhulzen•gummo•kicks
Tom Lebrechthausen
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 5430 5163
E-mail:hornbach@vhgk.nl
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 17.000 medewerkers. In Nederland bestaat HORNBACH nu twintig jaar en telt het inmiddels dertien vestigingen. HORNBACH won in 2016 voor de elfde keer de Retail Jaarprijs, in de categorie `Beste Bouwmarkt van Nederland’. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).