Hornbach gaat voor goud
Bas Schouten straalt ambitie uit tijdens finale
Bas Schouten is gedeeld koploper in de supersportklasse van de Supercar Challenge samen met Luc de Cock. Bouwmarkt Hornbach is in deze beslissende fase van het seizoen de hoofdsponsor van de 18-jarige coureur, die zaterdag zijn 19de verjaardag viert en zichzelf een mooi cadeau kan geven door meteen de eerste race van het weekend te winnen.
Gouden race
De BMW 132 GTR van Bas Schouten is tijdens de zinderende seizoensfinale van komend weekend in z’n geheel voorzien van een gouden Hornbach-carwrap. “Bas is iemand die qua uitstraling helemaal past bij Hornbach,” vertelt Michel van Slingerland, marketingmanager Hornbach Nederland. “Hij is niet alleen jonge coureur met lef en doorzettingsvermogen, maar ook iemand die niet bang is voor zijn ambitie uit te komen. Hij gaat voor goud en dat mag iedereen weten. Wij zijn er dus trots op onze naam aan hem te verbinden en hopen natuurlijk dat hij na de finish werkelijk een gouden race heeft gereden!”
Over Bas Schouten
Bas Schouten is pas 18 jaar, maar zijn naam is al zeer bekend in de autoracerij. Hij maakte de laatste jaren namelijk furore in de Formule Ford en behaalde daar al veel mooie resultaten. Schouten maakte daarnaast al een enkele keer een uitstapje naar onder andere de Supercar Challenge powered by Dunlop. De jonge coureur kwam in 2011 met Bas Koeten Racing enkele gastraces in een Nissan 350Z in actie en nam vorig seizoen aan enkele gastraces deel met de BMW 1-serie GTR van JR Motorsport en de Speedtec Zilhouette van Speedtec Motorsport. Afgelopen januari kwam Schouten met JR Motorsport uit in de Dubai 24H, waar hij samen met onder andere Pieter van Soelen en Koen Bogaerts zijn divisie wist te winnen. Al deze positieve ervaringen hebben ervoor gezorgd dat Schouten zich dit jaar volledig op toerwagens richt. Zijn keuze is daarbij gevallen op de Supercar Challenge met de bekende BMW 1-serie GTR van JR Motorsport. (Bron: www.superchallenge.nl)
Bas is iemand die qua uitstraling helemaal past bij Hornbach. Hij is niet alleen jonge coureur met lef en doorzettingsvermogen, maar ook iemand die niet bang is voor zijn ambitie uit te komen. Hij gaat voor goud en dat mag iedereen weten. Wij zijn er dus trots op onze naam aan hem te verbinden en hopen natuurlijk dat hij na de finish werkelijk een gouden race heeft gereden
Michel van Slingerland, marketingmanager Hornbach Nederland