Behangen met Hornbach

Ruim 300 verschillende soorten behang

U bent van Hornbach natuurlijk wel wat gewend. Dappere campagnes in combinatie met een uitgebreid assortiment. Dan heeft Hornbach nu precies iets wat aan deze verwachting voldoet. Behang voor elke beleving, wens of stijl. Geen kamer meer hetzelfde. Vanaf nu elke ruimte een exacte weerspiegeling van de fantasie. Behang van Hornbach. Verkrijgbaar in alle stijlen en structuren. Super- en striphelden voor de kinderkamer, tijgerprints en slangenleer voor de avonturiers of glamour en elegantie voor een koninklijke, romantische uitstraling. Het assortiment van Hornbach is veelzijdig en origineel. Volop keuze!
Ilse Mijnders
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 19.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels veertien vestigingen in ons land. HORNBACH won in 2018 voor de dertiende keer de Retail Jaarprijs, in de categorie ‘Beste Bouwmarkt van Nederland’, en nam dit jaar ook de Webshop Award Bouwmarkten in ontvangst. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).