Behang Hornbach voorjaar 2016

Behangen met Hornbach

Ruim 300 verschillende soorten behang

U bent van Hornbach natuurlijk wel wat gewend. Dappere campagnes in combinatie met een uitgebreid assortiment. Dan heeft Hornbach nu precies iets wat aan deze verwachting voldoet. Behang voor elke beleving, wens of stijl. Geen kamer meer hetzelfde. Vanaf nu elke ruimte een exacte weerspiegeling van de fantasie. Behang van Hornbach. Verkrijgbaar in alle stijlen en structuren. Super- en striphelden voor de kinderkamer, tijgerprints en slangenleer voor de avonturiers of glamour en elegantie voor een koninklijke, romantische uitstraling. Het assortiment van Hornbach is veelzijdig en origineel. Volop keuze!
vanhulzen•gummo•kicks
Tom Lebrechthausen
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 5430 5163
E-mail:hornbach@vhgk.nl
Het van oorsprong Duitse familiebedrijf is in 1877 opgericht en sindsdien uitgegroeid tot een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. In 1997 opende HORNBACH de eerste Nederlandse vestiging in Zaandam. Inmiddels is dit aantal vertienvoudigd en met succes. HORNBACH won al meerdere malen de prestigieuze Retail Jaarprijs in de categorie “Beste Bouwmarkt van Nederland”. De basis van de succesvolle formule HORNBACH zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, een enorm assortiment, grote voorraden, deskundig advies en competente service. Elke dag, voor elke klant, voor elk project. Er is altijd iets te doen.