hornbachbehangselectie2014-1

Behangen met Hornbach

De (baby)kamer helemaal tot bloei laten komen? Gek op behang met bloemen of vlinders? Of hebt u juist eens iets heel anders in gedachten? Graffitiprint voor op de muren van stoere tienerkamers bijvoorbeeld? Of een spannende tijgerprint voor de waaghalzen, of toch liever de zebrapatronen?

Bij de keuze voor het juiste behang zien veel consumenten door alle stalen het behang niet meer. Als professional bent u dé gids in het woud van al die kleuren en prints, van al die structuren. U bent de bron van inspiratie die mensen nodig hebben bij de start van hun project.

Maar u bent ook maar een mens. Ook u moet een keuze maken uit al het moois wat er op de markt is. Over trends en kleuren hoeven wij u natuurlijk niets te vertellen, maar om een voorselectie te maken, bent u wellicht wel gebaat bij een helpende hand.

Hornbach heeft slechts alvast wat voorwerk gedaan. Om u een idee te geven van de diversiteit van de beschikbare behangsoorten, sturen wij u graag een selectie stalen en kunt u gratis gebruikmaken van de ruim 300 soorten behang die wij op voorraad hebben.

Neem hiervoor contact op met Ilse Spiekerman.

vanhulzen•gummo•kicks
Tom Lebrechthausen
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 5430 5163
E-mail:hornbach@vhgk.nl
Het van oorsprong Duitse familiebedrijf is in 1877 opgericht en sindsdien uitgegroeid tot een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. In 1997 opende HORNBACH de eerste Nederlandse vestiging in Zaandam. Inmiddels is dit aantal vertienvoudigd en met succes. HORNBACH won al meerdere malen de prestigieuze Retail Jaarprijs in de categorie “Beste Bouwmarkt van Nederland”. De basis van de succesvolle formule HORNBACH zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, een enorm assortiment, grote voorraden, deskundig advies en competente service. Elke dag, voor elke klant, voor elk project. Er is altijd iets te doen.