Hornbach newsroom Persportaal van HORNBACH Nederland voor mediaprofessionals

Behangen met Hornbach

De (baby)kamer helemaal tot bloei laten komen? Gek op behang met bloemen of vlinders? Of hebt u juist eens iets heel anders in gedachten? Graffitiprint voor op de muren van stoere tienerkamers bijvoorbeeld? Of een spannende tijgerprint voor de waaghalzen, of toch liever de zebrapatronen?

Bij de keuze voor het juiste behang zien veel consumenten door alle stalen het behang niet meer. Als professional bent u dé gids in het woud van al die kleuren en prints, van al die structuren. U bent de bron van inspiratie die mensen nodig hebben bij de start van hun project.

Maar u bent ook maar een mens. Ook u moet een keuze maken uit al het moois wat er op de markt is. Over trends en kleuren hoeven wij u natuurlijk niets te vertellen, maar om een voorselectie te maken, bent u wellicht wel gebaat bij een helpende hand.

Hornbach heeft slechts alvast wat voorwerk gedaan. Om u een idee te geven van de diversiteit van de beschikbare behangsoorten, sturen wij u graag een selectie stalen en kunt u gratis gebruikmaken van de ruim 300 soorten behang die wij op voorraad hebben.

Neem hiervoor contact op met Ilse Spiekerman.

HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 24.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels zeventien vestigingen in ons land. In 2022 riepen consumenten HORNBACH voor de zestiende keer uit tot Beste Bouwmarkt van Nederland. Ook nam HORNBACH dit jaar voor de vijfde keer op rij de Webshop Award Bouwmarkten in ontvangst. HORNBACH kreeg in februari 2022 opnieuw het predicaat Laagste Prijs van de Consumentenbond, de bouwmarkt is 11% goedkoper dan het gemiddelde. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie (ook na aankoop), deskundig advies, uitgebreide service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (je grijpt nooit mis).

Instagram has returned invalid data.