Hornbach Best

Goed doel deelt in feestvreugde Best

5.000 euro voor Jongerencentrum Todo

Jongerencentrum Todo deelt in de feestvreugde van Hornbach Best. De projectbouwmarkt schenkt dit initiatief 5.000 euro. Aanleiding is de opening van de nieuwe vestiging van de projectbouwmarkt eerder deze maand in Best. Namens Hornbach overhandigde Jos van der Gun (vestigingsmanager) de cheque aan Ronald van Litsenburg, van Todo.

“Bij Hornbach hechten we veel belang aan onze relatie met de lokale gemeenschap. Daarom willen we graag een bijdrage leveren aan lokale goede doelen wanneer we ergens een vestiging openen, zoals hier in Best”, vertelt Jos van der Gun. “Dit goede gebruik bestaat al jaren in ons familiebedrijf. Jongerencentrum Todo (www.jctodo.nl) doet fantastisch werk, en wij geven dit goede doel met veel plezier een financieel steuntje in de rug.”

Jongerencentrum Todo (onderdeel van Stichting Welzijn Best Oirschot) voelt zich volgens Ronald van Litsenburg vereerd met deze donatie. “Helemaal top van Hornbach, waar enkele oud-vrijwilligers van ons werken. Zegt ons dat we dingen goed doen en de goeie dingen doen. En wat een mooi bedrag, daar zit echt muziek in.”

vanhulzen•gummo•kicks
Tom Lebrechthausen
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 5430 5163
E-mail:hornbach@vhgk.nl
Het van oorsprong Duitse familiebedrijf is in 1877 opgericht en sindsdien uitgegroeid tot een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. In 1997 opende HORNBACH de eerste Nederlandse vestiging in Zaandam. Inmiddels is dit aantal vertienvoudigd en met succes. HORNBACH won al meerdere malen de prestigieuze Retail Jaarprijs in de categorie “Beste Bouwmarkt van Nederland”. De basis van de succesvolle formule HORNBACH zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, een enorm assortiment, grote voorraden, deskundig advies en competente service. Elke dag, voor elke klant, voor elk project. Er is altijd iets te doen.