HORNBACH newsroom Persportaal van HORNBACH Nederland voor mediaprofessionals

Goed doel deelt in feestvreugde Best

5.000 euro voor Jongerencentrum Todo

Jongerencentrum Todo deelt in de feestvreugde van Hornbach Best. De projectbouwmarkt schenkt dit initiatief 5.000 euro. Aanleiding is de opening van de nieuwe vestiging van de projectbouwmarkt eerder deze maand in Best. Namens Hornbach overhandigde Jos van der Gun (vestigingsmanager) de cheque aan Ronald van Litsenburg, van Todo.

“Bij Hornbach hechten we veel belang aan onze relatie met de lokale gemeenschap. Daarom willen we graag een bijdrage leveren aan lokale goede doelen wanneer we ergens een vestiging openen, zoals hier in Best”, vertelt Jos van der Gun. “Dit goede gebruik bestaat al jaren in ons familiebedrijf. Jongerencentrum Todo (www.jctodo.nl) doet fantastisch werk, en wij geven dit goede doel met veel plezier een financieel steuntje in de rug.”

Jongerencentrum Todo (onderdeel van Stichting Welzijn Best Oirschot) voelt zich volgens Ronald van Litsenburg vereerd met deze donatie. “Helemaal top van Hornbach, waar enkele oud-vrijwilligers van ons werken. Zegt ons dat we dingen goed doen en de goeie dingen doen. En wat een mooi bedrag, daar zit echt muziek in.”