Hornbach newsroom Persportaal van HORNBACH Nederland voor mediaprofessionals

Goed doel deelt in feestvreugde Best

5.000 euro voor Jongerencentrum Todo

Jongerencentrum Todo deelt in de feestvreugde van Hornbach Best. De projectbouwmarkt schenkt dit initiatief 5.000 euro. Aanleiding is de opening van de nieuwe vestiging van de projectbouwmarkt eerder deze maand in Best. Namens Hornbach overhandigde Jos van der Gun (vestigingsmanager) de cheque aan Ronald van Litsenburg, van Todo.

“Bij Hornbach hechten we veel belang aan onze relatie met de lokale gemeenschap. Daarom willen we graag een bijdrage leveren aan lokale goede doelen wanneer we ergens een vestiging openen, zoals hier in Best”, vertelt Jos van der Gun. “Dit goede gebruik bestaat al jaren in ons familiebedrijf. Jongerencentrum Todo (www.jctodo.nl) doet fantastisch werk, en wij geven dit goede doel met veel plezier een financieel steuntje in de rug.”

Jongerencentrum Todo (onderdeel van Stichting Welzijn Best Oirschot) voelt zich volgens Ronald van Litsenburg vereerd met deze donatie. “Helemaal top van Hornbach, waar enkele oud-vrijwilligers van ons werken. Zegt ons dat we dingen goed doen en de goeie dingen doen. En wat een mooi bedrag, daar zit echt muziek in.”

HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 24.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels zeventien projectbouwmarkten en één vestiging HORNBACH Vloeren in ons land. In de afgelopen zestien jaar werd HORNBACH vijftien keer verkozen tot Beste Bouwmarkt van Nederland. In 2021 riepen consumenten HORNBACH.NL voor de vierde keer uit tot Beste Webshop in de categorie bouwmarkten. HORNBACH kreeg in februari 2022 opnieuw het predicaat Laagste Prijs van de Consumentenbond, de bouwmarkt is 11% goedkoper dan het gemiddelde. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie (ook na aankoop), deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).

Instagram has returned invalid data.