Hornbach newsroom Persportaal van HORNBACH Nederland voor mediaprofessionals

Interieuradvies op maat bij Hornbach

Een uur persoonlijk advies van onafhankelijke stylisten

Is jouw interieur toe aan een update? Twijfel je over de juiste kleurencombinaties of ben je op zoek naar de meest ideale indeling voor jouw woonkamer? Kom naar de Interieuradviesdagen van Hornbach en geef je op voor een persoonlijk adviesgesprek met één van de onafhankelijke stylisten. Die zijn elk weekend in oktober aanwezig in alle Nederlandse vestigingen van de projectbouwmarkt.

“Tijdens de Interieuradviesdagen inspireren we bezoekers met handige tips voor een nieuw interieur”, vertelt Maarten Post, marketingmanager Hornbach Nederland. “Dat kunnen we zelf doen, maar tijdens de adviesdagen schakelen we externe stylisten in. Dit zijn experts die ruime ervaring hebben in het adviseren van particulieren. De stylisten kunnen helpen met een inspirerende interieurschets, geven ideeën voor een betere meubelopstelling, kleuradvies of decoratietips.”

Aanmelden
Een persoonlijk adviesgesprek duurt één uur en kost € 25,00. Een gesprek inplannen kan eenvoudig via www.hornbach.nl/interieuradvies. Online kunnen de gewenste datum en het tijdstip worden geselecteerd en kan tevens worden aangegeven welke ruimte besproken moet worden. Bijvoorbeeld de woonkamer, slaapkamer of zolder. Post: “Door je vooraf aan te melden ben je verzekerd van een adviesgesprek. Daarnaast kunnen de stylisten zich voorbereiden op basis van jouw input, rekening houdend met jouw wensen en budget. Het resultaat is een passend kleuradvies, handige decoratietips of een schets voor een nieuwe indeling. Na afloop krijgt elke deelnemer ook nog een goodiebag met inspirerende magazines en leuke attenties mee naar huis.”

HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 24.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels zeventien vestigingen in ons land. In 2022 riepen consumenten HORNBACH voor de zestiende keer uit tot Beste Bouwmarkt van Nederland. Ook nam HORNBACH dit jaar voor de vijfde keer op rij de Webshop Award Bouwmarkten in ontvangst. HORNBACH kreeg in februari 2022 opnieuw het predicaat Laagste Prijs van de Consumentenbond, de bouwmarkt is 11% goedkoper dan het gemiddelde. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie (ook na aankoop), deskundig advies, uitgebreide service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (je grijpt nooit mis).

Instagram has returned invalid data.