Interieuradvies op maat bij Hornbach

Een uur persoonlijk advies van onafhankelijke stylisten

Is jouw interieur toe aan een update? Twijfel je over de juiste kleurencombinaties of ben je op zoek naar de meest ideale indeling voor jouw woonkamer? Kom naar de Interieuradviesdagen van Hornbach en geef je op voor een persoonlijk adviesgesprek met één van de onafhankelijke stylisten. Die zijn elk weekend in oktober aanwezig in alle Nederlandse vestigingen van de projectbouwmarkt.

“Tijdens de Interieuradviesdagen inspireren we bezoekers met handige tips voor een nieuw interieur”, vertelt Maarten Post, marketingmanager Hornbach Nederland. “Dat kunnen we zelf doen, maar tijdens de adviesdagen schakelen we externe stylisten in. Dit zijn experts die ruime ervaring hebben in het adviseren van particulieren. De stylisten kunnen helpen met een inspirerende interieurschets, geven ideeën voor een betere meubelopstelling, kleuradvies of decoratietips.”

Aanmelden
Een persoonlijk adviesgesprek duurt één uur en kost € 25,00. Een gesprek inplannen kan eenvoudig via www.hornbach.nl/interieuradvies. Online kunnen de gewenste datum en het tijdstip worden geselecteerd en kan tevens worden aangegeven welke ruimte besproken moet worden. Bijvoorbeeld de woonkamer, slaapkamer of zolder. Post: “Door je vooraf aan te melden ben je verzekerd van een adviesgesprek. Daarnaast kunnen de stylisten zich voorbereiden op basis van jouw input, rekening houdend met jouw wensen en budget. Het resultaat is een passend kleuradvies, handige decoratietips of een schets voor een nieuwe indeling. Na afloop krijgt elke deelnemer ook nog een goodiebag met inspirerende magazines en leuke attenties mee naar huis.”

Ilse Mijnders
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 19.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels veertien vestigingen in ons land. HORNBACH won in 2018 voor de dertiende keer de Retail Jaarprijs, in de categorie ‘Beste Bouwmarkt van Nederland’, en nam dit jaar ook de Webshop Award Bouwmarkten in ontvangst. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).