Nieuwe verlichtingsafdeling Hornbach Alblasserdam

Geen lange winkelpaden afstruinen op zoek naar dat ene led-lichtje? Niet in het duister tasten bij het zoeken naar de juiste lamp? Wie in één oogopslag het hele aanbod wil zien voor bijvoorbeeld de badkamer, kinderkamer of de woonkamer, kan terecht bij de geheel vernieuwde verlichtingsafdeling van Hornbach Alblasserdam. Die is in twee weken tijd omgetoverd tot een ware speciaalzaak binnen de bouwmarkt, met het beste van twee werelden.

Binnen de fonkelnieuwe afdeling kunnen de klanten drie stijlgroepen onderscheiden: Modern, Country en Romance. De metamorfose van de verlichtingsafdeling in Hornbach Alblasserdam staat niet op zichzelf. Eind dit jaar is dit nieuwe concept doorgevoerd in alle Nederlandse vestigingen. “De grootste verandering is dat er echt sprake is van een winkel-in-winkelconcept”, vertelt Joost ten Geuzendam, bedrijfsleider gereedschappen, ijzerwaren en elektra bij deze vestiging aan de Kelvinring 60. “Een open presentatie, met verschillende eilanden, mooi bij elkaar gegroepeerd. Van een afstandje kun je de hele afdeling overzien. Die springt er nu echt uit!”

HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 21.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels vijftien vestigingen in ons land. In 2020 hebben consumenten HORNBACH voor de vijftiende keer uitgeroepen tot Beste Bouwmarkt van Nederland. Ook nam HORNBACH dit jaar voor de derde keer op rij de Webshop Award Bouwmarkten in ontvangst. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).

Instagram has returned invalid data.