verlichtingsafdeling-hornbach-alblasserdam-01

Nieuwe verlichtingsafdeling Hornbach Alblasserdam

Geen lange winkelpaden afstruinen op zoek naar dat ene led-lichtje? Niet in het duister tasten bij het zoeken naar de juiste lamp? Wie in één oogopslag het hele aanbod wil zien voor bijvoorbeeld de badkamer, kinderkamer of de woonkamer, kan terecht bij de geheel vernieuwde verlichtingsafdeling van Hornbach Alblasserdam. Die is in twee weken tijd omgetoverd tot een ware speciaalzaak binnen de bouwmarkt, met het beste van twee werelden.

Binnen de fonkelnieuwe afdeling kunnen de klanten drie stijlgroepen onderscheiden: Modern, Country en Romance. De metamorfose van de verlichtingsafdeling in Hornbach Alblasserdam staat niet op zichzelf. Eind dit jaar is dit nieuwe concept doorgevoerd in alle Nederlandse vestigingen. “De grootste verandering is dat er echt sprake is van een winkel-in-winkelconcept”, vertelt Joost ten Geuzendam, bedrijfsleider gereedschappen, ijzerwaren en elektra bij deze vestiging aan de Kelvinring 60. “Een open presentatie, met verschillende eilanden, mooi bij elkaar gegroepeerd. Van een afstandje kun je de hele afdeling overzien. Die springt er nu echt uit!”

vanhulzen•gummo•kicks
Tom Lebrechthausen
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 5430 5163
E-mail:hornbach@vhgk.nl
Het van oorsprong Duitse familiebedrijf is in 1877 opgericht en sindsdien uitgegroeid tot een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. In 1997 opende HORNBACH de eerste Nederlandse vestiging in Zaandam. Inmiddels is dit aantal vertienvoudigd en met succes. HORNBACH won al meerdere malen de prestigieuze Retail Jaarprijs in de categorie “Beste Bouwmarkt van Nederland”. De basis van de succesvolle formule HORNBACH zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, een enorm assortiment, grote voorraden, deskundig advies en competente service. Elke dag, voor elke klant, voor elk project. Er is altijd iets te doen.