Sixpack voor het goede doel

Deel opbrengst perkplantjes naar Zeldzame Ziekten Fonds

Wilt u écht iets zeggen met bloemen? Met de aanschaf van een sixpack perkplantjes bijdragen aan een goed doel? Deze maand ontvangt Stichting Zeldzame Ziekten Fonds een deel van de opbrengst van het perkgoed van Hornbach.

Iedereen die vanaf deze week bij de bouwmarktketen een tray met zes perkplantjes koopt, draagt een steentje bij aan de strijd tegen zeldzame ziekten bij kinderen. Per tray gaat er vijftig cent naar ZZF. “Geld dat we heel hard kunnen gebruiken”, zegt Charles Ruijgrok, oprichter van het ZZF. “Niet alleen voor onderzoek, maar ook voor leuke activiteiten waarbij kinderen even niet met hun ziekte bezig hoeven te zijn.”

Structurele samenwerking

“Los van de financiële impuls bereiken we dankzij een partner als Hornbach bovendien (ouders van) gezonde kinderen, zodat we die bewust kunnen maken van het leven dat hun zieke leeftijdgenootjes leiden”, vertelt Tessa Morsink, fondsenwerver bij het ZZF. “Die brede gedachte achter de samenwerking komt mooi samen in alle activiteiten die dit jaar nog op de planning staan. Geweldig dat dit bedrijf zich zo bewust is van de noodzaak van onze inspanningen!”

Los van de financiële impuls bereiken we dankzij een partner als Hornbach bovendien (ouders van) gezonde kinderen, zodat we die bewust kunnen maken van het leven dat hun zieke leeftijdgenootjes leiden.
Tessa Morsink, fondsenwerver bij het ZZF