ZZF-logo

Sixpack voor het goede doel

Deel opbrengst perkplantjes naar Zeldzame Ziekten Fonds

Wilt u écht iets zeggen met bloemen? Met de aanschaf van een sixpack perkplantjes bijdragen aan een goed doel? Deze maand ontvangt Stichting Zeldzame Ziekten Fonds een deel van de opbrengst van het perkgoed van Hornbach.

Iedereen die vanaf deze week bij de bouwmarktketen een tray met zes perkplantjes koopt, draagt een steentje bij aan de strijd tegen zeldzame ziekten bij kinderen. Per tray gaat er vijftig cent naar ZZF. “Geld dat we heel hard kunnen gebruiken”, zegt Charles Ruijgrok, oprichter van het ZZF. “Niet alleen voor onderzoek, maar ook voor leuke activiteiten waarbij kinderen even niet met hun ziekte bezig hoeven te zijn.”

Structurele samenwerking

“Los van de financiële impuls bereiken we dankzij een partner als Hornbach bovendien (ouders van) gezonde kinderen, zodat we die bewust kunnen maken van het leven dat hun zieke leeftijdgenootjes leiden”, vertelt Tessa Morsink, fondsenwerver bij het ZZF. “Die brede gedachte achter de samenwerking komt mooi samen in alle activiteiten die dit jaar nog op de planning staan. Geweldig dat dit bedrijf zich zo bewust is van de noodzaak van onze inspanningen!”

Los van de financiële impuls bereiken we dankzij een partner als Hornbach bovendien (ouders van) gezonde kinderen, zodat we die bewust kunnen maken van het leven dat hun zieke leeftijdgenootjes leiden.
Tessa Morsink, fondsenwerver bij het ZZF

vanhulzen•gummo•kicks
Tom Lebrechthausen
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 5430 5163
E-mail:hornbach@vhgk.nl
Het van oorsprong Duitse familiebedrijf is in 1877 opgericht en sindsdien uitgegroeid tot een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. In 1997 opende HORNBACH de eerste Nederlandse vestiging in Zaandam. Inmiddels is dit aantal vertienvoudigd en met succes. HORNBACH won al meerdere malen de prestigieuze Retail Jaarprijs in de categorie “Beste Bouwmarkt van Nederland”. De basis van de succesvolle formule HORNBACH zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, een enorm assortiment, grote voorraden, deskundig advies en competente service. Elke dag, voor elke klant, voor elk project. Er is altijd iets te doen.