behangstalen1

Uw lezers niet tegen een muur van stalen laten aanlopen?

Een fleurige kamer met vlinders of bloemen, of juist eens iets heel anders, muren met krantenknipsels bijvoorbeeld…? Veel mensen lopen bij de inrichting van hun huis tegen een muur van behangstalen op. Als vakjournalist kunt u ze helpen door die muur heen te breken.

U bent de bron van inspiratie die mensen nodig hebben bij de start van hun project. Maar u bent ook maar een mens. Ook u moet een keuze maken, een voorselectie, uit al het moois wat er op de markt is. Hornbach heeft alvast wat voorwerk gedaan. Om een idee te geven van de diversiteit van de beschikbare behangsoorten, hebben onze experts een map samengesteld met een bescheiden selectie.

De map is per direct verkrijgbaar voor woonstylisten en journalisten. Als journalist kunt u de map hier aanvragen, waarna u gratis gebruik kunt maken van de ruim 300 soorten behang die Hornbach op voorraad heeft!

Kom ook gerust eens langs in één van onze vestigingen (zie www.hornbach.nl) om te ervaren wat Hornbach verder te bieden heeft aan woonaccessoires. Onze grote filialen hebben van alles in huis om uw reportage compleet te maken. Denk aan vrolijke kinderkamerartikelen, moderne raambekleding, sfeervolle decoratiematerialen, kleurrijke wanddoeken en niet-alledaagse kamerplanten.

vanhulzen•gummo•kicks
Tom Lebrechthausen
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 5430 5163
E-mail:hornbach@vhgk.nl
Het van oorsprong Duitse familiebedrijf is in 1877 opgericht en sindsdien uitgegroeid tot een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. In 1997 opende HORNBACH de eerste Nederlandse vestiging in Zaandam. Inmiddels is dit aantal vertienvoudigd en met succes. HORNBACH won al meerdere malen de prestigieuze Retail Jaarprijs in de categorie “Beste Bouwmarkt van Nederland”. De basis van de succesvolle formule HORNBACH zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, een enorm assortiment, grote voorraden, deskundig advies en competente service. Elke dag, voor elke klant, voor elk project. Er is altijd iets te doen.