Vruchtbare bodem voor het voorjaar

Zelf biologische kruiden en groente verbouwen? In de tuin een vruchtbare bodem leggen om eigen producten te kweken? Op de tuinafdeling van bouwmarkt Hornbach kunnen tuiniers ook deze lente de vruchten plukken van FloraSelf, alweer 25 jaar het eigen merk voor mest, potgrond en zaaigoed.

“Met FloraSelf vindt de tuinier alles waar zijn of haar hart sneller van gaat kloppen”, verzekert inkoopleider Hans van Bemmel. “Van hoogwaardige potgrond via zaden, planten en mest tot handige accessoires. Voor wel de hobbyist als de professionele tuinier. En zoals voor al onze eigen merken geldt, zijn de producten van dezelfde kwaliteit als de A-merken. Met als voordeel dat deze producten tien tot twintig procent goedkoper zijn. Hiermee bieden wij onze klanten iets exclusiefs aan dat bovendien van toegevoegde waarde is.”

Met FloraSelf vindt de tuinier alles waar zijn of haar hart sneller van gaat kloppen. Van hoogwaardige potgrond via zaden, planten en mest tot handige accessoires. Voor wel de hobbyist als de professionele tuinier.
Hans van Bemmel, hoofd inkoop Hornbach Bouwmarkten

HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 21.000 medewerkers. HORNBACH is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels vijftien vestigingen in ons land. In 2020 hebben consumenten HORNBACH voor de vijftiende keer uitgeroepen tot Beste Bouwmarkt van Nederland. Ook nam HORNBACH dit jaar voor de derde keer op rij de Webshop Award Bouwmarkten in ontvangst. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).
Externe links
Fan van Hornbach

Instagram has returned invalid data.