floraself1

Vruchtbare bodem voor het voorjaar

Zelf biologische kruiden en groente verbouwen? In de tuin een vruchtbare bodem leggen om eigen producten te kweken? Op de tuinafdeling van bouwmarkt Hornbach kunnen tuiniers ook deze lente de vruchten plukken van FloraSelf, alweer 25 jaar het eigen merk voor mest, potgrond en zaaigoed.

“Met FloraSelf vindt de tuinier alles waar zijn of haar hart sneller van gaat kloppen”, verzekert inkoopleider Hans van Bemmel. “Van hoogwaardige potgrond via zaden, planten en mest tot handige accessoires. Voor wel de hobbyist als de professionele tuinier. En zoals voor al onze eigen merken geldt, zijn de producten van dezelfde kwaliteit als de A-merken. Met als voordeel dat deze producten tien tot twintig procent goedkoper zijn. Hiermee bieden wij onze klanten iets exclusiefs aan dat bovendien van toegevoegde waarde is.”

Met FloraSelf vindt de tuinier alles waar zijn of haar hart sneller van gaat kloppen. Van hoogwaardige potgrond via zaden, planten en mest tot handige accessoires. Voor wel de hobbyist als de professionele tuinier.
Hans van Bemmel, hoofd inkoop Hornbach Bouwmarkten

vanhulzen•gummo•kicks
Tom Lebrechthausen
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 5430 5163
E-mail:hornbach@vhgk.nl
Het van oorsprong Duitse familiebedrijf is in 1877 opgericht en sindsdien uitgegroeid tot een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. In 1997 opende HORNBACH de eerste Nederlandse vestiging in Zaandam. Inmiddels is dit aantal vertienvoudigd en met succes. HORNBACH won al meerdere malen de prestigieuze Retail Jaarprijs in de categorie “Beste Bouwmarkt van Nederland”. De basis van de succesvolle formule HORNBACH zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, een enorm assortiment, grote voorraden, deskundig advies en competente service. Elke dag, voor elke klant, voor elk project. Er is altijd iets te doen.
Externe links
Fan van Hornbach