Max Verstappen naar Amsterdam

1.500 extra kaarten event Max Verstappen beschikbaar

Ongekend veel animo voor 18 maart ontmoeting Max bij Hornbach Amsterdam

Max Verstappen ontmoeten in Amsterdam? Dan heeft Hornbach goed nieuws. Want wegens groot succes heeft de bouwmarkt besloten extra kaarten voor het event beschikbaar te stellen. Zo is het voor nog meer fans mogelijk Max op 18 maart de hand te schudden en een handtekening te scoren. Verder zal Formule 1-commentator Jack Plooij ervoor zorgen dat iedereen alvast in de stemming komt voor de Grand Prix van Australië.

“Na onze aankondiging dat Max Verstappen naar Hornbach Amsterdam zou komen, liep het storm op de ticketsite. Want echte fans laten een evenement met Max Verstappen natuurlijk niet lopen”, zegt Maarten Post – Marketing Manager Hornbach – hierover. “Dus hebben we er de afgelopen dagen alles aan gedaan zo veel mogelijk fans te kunnen ontvangen. Nu we het terrein op een verantwoorde en veilige wijze hebben uitgebreid, kunnen we met een gerust hart extra kaarten beschikbaar stellen.”

Reserveer op tijd
Er zijn 1.500 tickets extra beschikbaar gesteld. Om fans uit heel het land een eerlijke kans te geven, werkt Hornbach met gratis tickets, die je via deze site kunt downloaden. Op de site vind je ook informatie over parkeren, bereikbaarheid en andere zaken. Hornbach verwacht grote drukte en het advies is dan ook om met het openbaar vervoer te komen. Max zal van 12.00 tot 16.00 uur aanwezig zijn. Let op: alleen met een ticket kom je binnen en onder de 18 jaar is begeleiding van volwassenen verplicht. De bouwmarkt is ondertussen vrij geopend voor klussers.

vanhulzen•gummo•kicks
Tom Lebrechthausen
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 5430 5163
E-mail:hornbach@vhgk.nl
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 17.000 medewerkers. In Nederland bestaat HORNBACH nu twintig jaar en telt het inmiddels dertien vestigingen. HORNBACH won in 2016 voor de elfde keer de Retail Jaarprijs, in de categorie `Beste Bouwmarkt van Nederland’. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).