hornbachprofiboek2012-2013

Klusbijbel ‘ProfiBoek’ toe aan vierde druk

Goed nieuws voor alle professionele klussers: er is weer een nieuwe editie van dé catalogus voor vakmensen en instellingen. Het duimdikke ProfiBoek is weer helemaal up-to-date. Het is alweer de vierde druk van deze klusbijbel, die inmiddels is uitgegroeid tot een zeer gewaardeerd assortimentsboek dat klanten niet alleen gebruiken om te bepalen of ze artikelen bij ons willen inkopen, maar ook om offertes te kunnen maken.

Het ProfiBoek 2012/2013 is per direct verkrijgbaar, voor klussers én journalisten. Als journalist kun je het hier aanvragen.

Service op maat voor de professionele klusser

Hornbach leert dagelijks veel van de professionele gebruikers die de winkels bezoeken. De verbreding, verdieping en aanpassing van het assortiment is zodoende een lopend proces. Vandaar het belang om het ProfiBoek te blijven vernieuwen, zodat het tot in lengte van dagen perfect aansluit op het ProfiConcept, dat Hornbach in 2009 introduceerde: service op maat voor de professionele klusser. Ofwel, een steuntje in de rug voor zelfstandigen zonder personeel (zzp’ers), kleine bouw- en onderhoudsbedrijven en facilitaire diensten van instellingen.

De meerwaarde van het ProfiConcept zit ‘m onder andere in de persoonlijke benadering, ruime openingstijden (van 7.00 uur tot 21.00 uur), coulante betaalmogelijkheden, probleemloze goederenterugname én het uitgebreide assortimentsboek. Al die voordelen bij elkaar zorgen ervoor dat Profi’s zich kunnen concentreren op het vak waarin ze goed zijn, het vak waarvoor ze zelf hebben gekozen.

vanhulzen•gummo•kicks
Tom Lebrechthausen
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 5430 5163
E-mail:hornbach@vhgk.nl
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 17.000 medewerkers. In Nederland bestaat HORNBACH nu twintig jaar en telt het inmiddels dertien vestigingen. HORNBACH won in 2016 voor de elfde keer de Retail Jaarprijs, in de categorie `Beste Bouwmarkt van Nederland’. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).