Bouwprofessionals nemen alvast een kijkje bij Hornbach Zwolle

Circa veertig bouwgerelateerde bedrijven uit de omgeving van Zwolle hebben op vrijdag 2 februari 2018 als eerste de nieuwe Hornbach-vestiging bezocht. In de bouwmarkt was men volop bezig de 15.000 m2 op te bouwen, stellingen te plaatsen en het assortiment van maar liefst 120.000 artikelen over de schappen te verdelen. De professionele klussers kregen een rondleiding door het pand dat komend voorjaar haar deuren zal openen.

Op uitnodiging van Hornbach mochten bouwbedrijven, aannemers en andere professionele klussers de projectbouwmarkt als allereerste verkennen. Aart Vierhout van VMT Brandpreventie was aanwezig met twee collega’s. “VMT is gevestigd op zo’n vijfhonderd meter afstand van de nieuwe vestiging. Ons bedrijf verricht klussen door heel Nederland. Waar mogelijk gaan wij dus naar Hornbach om onze producten te kopen. Wij zijn blij met de komst van deze projectbouwmarkt in onze provincie. In deze omgeving heb je geen bedrijf waar je echt alles kunt kopen.” Veel bedrijven kwamen uit nieuwsgierigheid een kijkje nemen, zoals Ben van der Steeg, eigenaar van Van der Steeg, ontwikkelen en bouwen uit Genemuiden: “Ik had er al veel over gehoord, maar was nog niet eerder binnen geweest bij Hornbach. Ik ben blij dat ik ben gekomen, want ik wilde graag weten wat deze nieuwe bouwmarkt straks voor mij kan betekenen.”

ProfiService
Het is de grootste bouwmarkt van Overijssel, die met haar gunstige ligging aantrekkelijk is voor klussers in Flevoland en Gelderland. Bouwprofessionals vinden in Hornbach Zwolle daarnaast ook een handige kluspartner. Speciaal voor hen is er de ProfiService, met alle voordelen van dien. Gerjon Luinge is het eerste aanspreekpunt van de ProfiService: “Met de ProfiService bieden wij professionele klanten alles wat zij nodig hebben om tijd en geld te besparen. Zo kun je als ProfiKlant rekenen op een vast aanspreekpunt, iemand die altijd bereikbaar is voor vragen bij de uitvoer of aanschaf van materialen. Zij hebben daarnaast ook een eigen servicebalie voor een nog snellere service. ProfiKlanten krijgen een Profikaart, en per bedrijf kunnen er meerdere kaarten worden aangevraagd. Met deze Profikaart kunnen bedrijven eenvoudig op rekening kopen en kunnen producten geretourneerd worden binnen negentig dagen.”

De opening nadert
Dit voorjaar wordt de projectbouwmarkt in Zwolle geopend. Op verzoek van veel bouwbedrijven zal er nogmaals voor de opening een speciale gelegenheid zijn voor deze bouwprofessionals om de vestiging te bezoeken. Kijk voor meer informatie op www.hornbach.nl/zwolle.

vanhulzen•gummo•kicks
Tom Lebrechthausen
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 5430 5163
E-mail:hornbach@vhgk.nl
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 19.000 medewerkers. In Nederland bestaat HORNBACH nu twintig jaar en telt het inmiddels dertien vestigingen. HORNBACH won in 2017 voor de twaalfde keer de Retail Jaarprijs, in de categorie ‘Beste Bouwmarkt van Nederland’. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).