Hornbach newsroom Persportaal van Hornbach Nederland voor mediaprofessionals
Hornbach beloont trouwe klanten met ‘Week van de Profi’

Hornbach beloont trouwe klanten met ‘Week van de Profi’

Een volle week vol verrassingen

Trouwe klanten. Dé basis waarop Hornbach drijft. Hoog tijd om voor deze klanten iets terug te doen. Daarom wordt van 14 tot en met 18 maart `De Week van de Profi’ georganiseerd. Een week waarin Hornbach Profiklanten centraal stelt. Een week waarin elke dag dankjewel wordt gezegd. En elke dag anders. Een ontbijt, een goodiebag, het graveren van gereedschap. Meer informatie staat op www.hornbach.nl/profiservice.

Het is tijd om de blik op trouwe klanten te richten. Klanten die Hornbach altijd weten te vinden. Tijd om deze professionals eens goed de waarheid te zeggen. De waarheid die bestaat uit dankbaarheid. Dankbaarheid die getoond gaat worden door waardering. Waardering die zal blijken uit De Week van de Profi. Een week lang egards, respect en ontzag. Met elke dag een ontbijt. Net zoals een dagelijkse kassabonactie. Maandag de naam in het gereedschap graveren en dinsdag naar huis met een goodiebag. De auto is natuurlijk ook een belangrijk gereedschap. Vrijdag daarom Autowasdag.

Hornbach ProfiConcept
Het Hornbach ProfiConcept betekent service op maat voor de professionele klusser. Ondersteuning voor zelfstandigen zonder personeel (zzp’ers), kleine bouw- en onderhoudsbedrijven en facilitaire diensten van instellingen. Hornbach biedt de Profi’s meerwaarde door privileges, zoals ruimere openingstijden (vanaf 07.00 uur), coulante betaalmogelijkheden, uitgebreide assortimentsboeken en probleemloze goederenterugname. Iedere Profi heeft bovendien een gespecialiseerd team van medewerkers tot zijn beschikking, en een aanspreekpunt: de ProfiAdviseur. Door deze speciale aandacht krijgen de professionele klussers het advies dat ze zoeken en worden ze snel geholpen. Duizenden kleine zelfstandigen in de bouw hebben zich inmiddels aangesloten bij het ProfiConcept van Hornbach.

Hornbach wil professionele klussers in deze periode kennis laten maken met de voordelen van het ProfiConcept: van ruime openingstijden en betalingsregelingen, tot een persoonlijk aanspreekpunt en eigen online platform. “Deze speciale service voor professionele klussers komt er eigenlijk op neer dat zij meer tijd overhouden voor het echte vakwerk”, licht Michael van Geest van Hornbach toe. “De rest nemen wij als het ware uit handen. Alle voordelen bij elkaar zorgen ervoor dat Profi’s zich kunnen concentreren op het vak waarin ze goed zijn, het vak waarvoor ze zelf hebben gekozen. Zie dit initiatief dus vooral als een steuntje in de rug voor vakmensen in de bouw.”

Hornbach Bouwmarkt Nederland
Maarten Post
Telefoon:030 - 266 98 98
E-mail:maarten.post@hornbach.com
vanhulzen•gummo•kicks
Tom Lebrechthausen
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 5430 5163
E-mail:hornbach@vhgk.nl
Over HORNBACH
Het van oorsprong Duitse familiebedrijf is in 1877 opgericht en sindsdien uitgegroeid tot een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. In 1997 opende HORNBACH de eerste Nederlandse vestiging in Zaandam. Inmiddels is dit aantal vertienvoudigd en met succes. HORNBACH won al meerdere malen de prestigieuze Retail Jaarprijs in de categorie “Beste Bouwmarkt van Nederland”. De basis van de succesvolle formule HORNBACH zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, een enorm assortiment, grote voorraden, deskundig advies en competente service. Elke dag, voor elke klant, voor elk project. Er is altijd iets te doen.

Volg Hornbach:

Twitter
Social wall
Facebook
Social wall