hornbachprofiboek2014-2015

Klusbijbel toe aan zesde druk

Het ProfiBoek, de klusbijbel van Hornbach, is toe aan alweer zijn zesde editie. Het ProfiBoek is daarnaast online te raadplegen, zodat het voor professionele klanten mogelijk is hun projecten via www.hornbachprofi.nl te plannen.

De uitgave van dit boekwerk vloeit voort uit het door Hornbach ontwikkelde ProfiConcept, voor vakmensen in de bouw. De meerwaarde van dit ProfiConcept zit onder andere in de persoonlijke benadering, ruime openingstijden (van 07.00 uur tot 21.00 uur), coulante betaalmogelijkheden (achteraf en op rekening), probleemloze goederenterugname én de Profipacks: meer kopen = minder betalen. Verder is het mogelijk online te bestellen en om producten op het adres naar keuze te laten afleveren.

Digitale gereedschapskist

“Al die voordelen bij elkaar zorgen ervoor dat Profi’s zich kunnen concentreren op het vak waarin ze goed zijn, het vak waarvoor ze zelf hebben gekozen”, vertelt Profi Manager Edward Meijers. “Dat wij het ProfiBoek op deze manier aanbieden, is binnen de doe-het-zelfbranche uniek. Het aantal zzp’ers met digitale middelen in hun gereedschapskist is nog relatief bescheiden, maar stijgt wel in hoog tempo. Daar spelen wij met deze nieuwe editie zo goed mogelijk op in.” Inhoudelijk is het ProfiBoek volgens Meijers weer helemaal up-to-date. “Het is alweer de zesde druk en inmiddels uitgegroeid tot een zeer gewaardeerd assortimentsboek. Een overzichtelijke catalogus die klanten niet alleen gebruiken om te bepalen of ze artikelen bij ons willen inkopen, maar ook om offertes te kunnen maken.”

Al die voordelen bij elkaar zorgen ervoor dat Profi’s zich kunnen concentreren op het vak waarin ze goed zijn, het vak waarvoor ze zelf hebben gekozen.
Edward Meijers, Profi Manager bij Hornbach

vanhulzen•gummo•kicks
Tom Lebrechthausen
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 5430 5163
E-mail:hornbach@vhgk.nl
Het van oorsprong Duitse familiebedrijf is in 1877 opgericht en sindsdien uitgegroeid tot een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. In 1997 opende HORNBACH de eerste Nederlandse vestiging in Zaandam. Inmiddels is dit aantal vertienvoudigd en met succes. HORNBACH won al meerdere malen de prestigieuze Retail Jaarprijs in de categorie “Beste Bouwmarkt van Nederland”. De basis van de succesvolle formule HORNBACH zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, een enorm assortiment, grote voorraden, deskundig advies en competente service. Elke dag, voor elke klant, voor elk project. Er is altijd iets te doen.