hornbachprofiboek2012-2013

Klusbijbel ‘ProfiBoek’ toe aan vierde druk

Goed nieuws voor alle professionele klussers: er is weer een nieuwe editie van dé catalogus voor vakmensen en instellingen. Het duimdikke ProfiBoek is weer helemaal up-to-date. Het is alweer de vierde druk van deze klusbijbel, die inmiddels is uitgegroeid tot een zeer gewaardeerd assortimentsboek dat klanten niet alleen gebruiken om te bepalen of ze artikelen bij ons willen inkopen, maar ook om offertes te kunnen maken.

Het ProfiBoek 2012/2013 is per direct verkrijgbaar, voor klussers én journalisten. Als journalist kun je het hier aanvragen.

Service op maat voor de professionele klusser

Hornbach leert dagelijks veel van de professionele gebruikers die de winkels bezoeken. De verbreding, verdieping en aanpassing van het assortiment is zodoende een lopend proces. Vandaar het belang om het ProfiBoek te blijven vernieuwen, zodat het tot in lengte van dagen perfect aansluit op het ProfiConcept, dat Hornbach in 2009 introduceerde: service op maat voor de professionele klusser. Ofwel, een steuntje in de rug voor zelfstandigen zonder personeel (zzp’ers), kleine bouw- en onderhoudsbedrijven en facilitaire diensten van instellingen.

De meerwaarde van het ProfiConcept zit ‘m onder andere in de persoonlijke benadering, ruime openingstijden (van 7.00 uur tot 21.00 uur), coulante betaalmogelijkheden, probleemloze goederenterugname én het uitgebreide assortimentsboek. Al die voordelen bij elkaar zorgen ervoor dat Profi’s zich kunnen concentreren op het vak waarin ze goed zijn, het vak waarvoor ze zelf hebben gekozen.

vanhulzen•gummo•kicks
Tom Lebrechthausen
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 5430 5163
E-mail:hornbach@vhgk.nl
Het van oorsprong Duitse familiebedrijf is in 1877 opgericht en sindsdien uitgegroeid tot een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. In 1997 opende HORNBACH de eerste Nederlandse vestiging in Zaandam. Inmiddels is dit aantal vertienvoudigd en met succes. HORNBACH won al meerdere malen de prestigieuze Retail Jaarprijs in de categorie “Beste Bouwmarkt van Nederland”. De basis van de succesvolle formule HORNBACH zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, een enorm assortiment, grote voorraden, deskundig advies en competente service. Elke dag, voor elke klant, voor elk project. Er is altijd iets te doen.