Hornbach Amsterdam Sloterdijk

Feest in Amsterdam

Openingsweekend 17-19 februari Hornbach: van fietskrat tot Max Verstappen

Hornbach is gearriveerd, en dat mag de hoofdstad weten. Want vanaf vrijdag 17 februari ligt deze projectbouwmarkt voor iedereen in de regio Amsterdam binnen handbereik. Hornbach Sloterdijk opent om 07.00 uur op spectaluaire wijze haar deuren en stelt de eerste honderd klanten in staat voor slechts € 10 hun eigen originele, oranje Amsterdammertje aan te schaffen. Het hele openingsweekend zal er voor jong en oud van alles te doen zijn.

De vestiging langs de A5, inclusief dierenafdeling, tuincentrum en drive-in, gaat bijna open. Een bouwmarkt van bijna 20.000 vierkante meter en groot genoeg om ruim 120.000 artikelen te herbergen. Dat maakt Hornbach trots. Dat deze twaalfde vestiging de primeur heeft van twee verdiepingen en zich verder onderscheidt doordat ze over een doorgaande weg heen is gebouwd, maakt de bouwmarkt nog net even iets trotser dan normaal.

Timmer je eigen fietskrat
Een opening van een grote vestiging hoort groots gevierd te worden. Je kunt vanaf 07.00 uur ontbijten voor een euro en er zijn verschillende activiteiten. Zo kun je gratis je eigen fietskrat in elkaar timmeren. Een krat die je na afloop natuurlijk ook mee naar huis krijgt: bijzonder handig voor in de stad. Ook lopen er professionele, onafhankelijke interieuradviseurs rond die jou kosteloos van interieuradvies voorzien.

Meet & Greet Max Verstappen
Hornbach viert de komst van deze bouwmarkt met de lancering van een bijzondere app. Een app waarbij Max Verstappen in de introductie de hoofdrol speelt. De ‘Hornbach Challenge app’ is vanav 09.00 uur gratis te downloaden in deze nieuwe vestiging en deelnemers maken kans op een meet & greet met de Formule 1-coureur.

Kinderknutselen
Geen feest zonder Brandweerman Cor. Op zijn eigen enthousiaste wijze zal hij alles vertellen over brandpreventie en hoe eenvoudig brand in huis te voorkomen is. En dan komen er ook nog verschillende leveranciers langs om hun producten te demonstreren. O ja, ook aan de allerjongste klussers is gedacht. Onder begeleiding kunnen zij lekker knutselen, terwijl papa en mama op hun gemak de nieuwe vestiging kunnen bekijken. Want bij Hornbach is er altijd iets te doen.

Meer weten? Kijk op hornbach.nl/amsterdam voor het volledige programma.

vanhulzen•gummo•kicks
Tom Lebrechthausen
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 5430 5163
E-mail:hornbach@vhgk.nl
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 17.000 medewerkers. In Nederland bestaat HORNBACH nu twintig jaar en telt het inmiddels dertien vestigingen. HORNBACH won in 2016 voor de elfde keer de Retail Jaarprijs, in de categorie `Beste Bouwmarkt van Nederland’. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).