Projectshow werkplaats en machines Hornbach

Geld terug voor oud gereedschap

Projectshow Hornbach komende maand in teken werkplaats en machines

De winterklussen met veel machtsvertoon te lijf gaan? Is het hoog tijd voor een nieuwe ‘powertool’? Een geslaagd project begint bij goed gereedschap. Daarom start Hornbach deze week met de projectshow ‘Werkplaats en machines’: tegen inruil van oud of kapot elektrisch gereedschap krijgen klanten een waardebon t.w.v. € 25,-, in te wisselen bij de aankoop van een WORX-apparaat naar keuze (één coupon per machine). De waardebon is de hele maand december verkrijgbaar, verzilveren kan tot en met 31 januari 2016.

Deze gratis toegankelijke projectshows vinden plaats van vrijdag 4 december t/m zaterdag 2 januari; op vrijdagen van 18.30 tot 20.00 uur en op zaterdagen van 14.00 tot 15.00 uur en 16.00 tot 17.00 uur. Vakmensen geven het eerste half uur een demonstratie, waarna de bezoekers zelf aan de slag kunnen gaan. Kijk voor een voorproefje op de speciale webpagina van Hornbach over dit thema.

Garantie van vijf jaar op gereedschap
“Wie aan een project begint, heeft goed gereedschap nodig”, zegt Hans van Bemmel, hoofd Inkoop bij de bouwmarkt. “Geen huishouden kan zonder betrouwbare, no-nonsense powertools, die doen wat ze behoren te doen. Extra voordeel van het merk WORX is dat er een garantie van maar liefst vijf jaar op zit. Ons assortiment van WORX-apparaten wordt als het ware van een extra keurmerk voorzien.”

vanhulzen•gummo•kicks
Tom Lebrechthausen
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 5430 5163
E-mail:hornbach@vhgk.nl
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 17.000 medewerkers. In Nederland bestaat HORNBACH nu twintig jaar en telt het inmiddels dertien vestigingen. HORNBACH won in 2016 voor de elfde keer de Retail Jaarprijs, in de categorie `Beste Bouwmarkt van Nederland’. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).