Tuinadvies Hornbach

Tuinadviesdagen bij Hornbach

Voor elke tuin een passend en professioneel advies

De lucht wordt zachter. Het blijft steeds langer licht. De lente roept. Binnenkort zit iedereen weer vaker buiten dan binnen. De tuin is het ideale verlengstuk van het huis. Maar hoe ligt die tuin er eigenlijk bij? Zin om de tuin op te knappen, maar geen enkel idee hoe? Geregeld! Want ook dit jaar organiseert Hornbach op zaterdag 16 april en zaterdag 7 mei weer de tuinadviesdagen in alle vestigingen.

Inschrijven verplicht
Tijdens de tuinadviesdagen geven onafhankelijke ontwerpers deskundig advies voor de voor- en/of achtertuin. In dit adviesgesprek van één uur wordt een tuinschets gemaakt aan de hand van foto’s van de huidige situatie. Deze schets vormt een stevige basis voor een grondige opknapbeurt aan de hand van de wensen van de klant. Inschrijven voor de tuinadviesdagen kost slechts € 25,- en kan via hornbach.nl/tuinadvies. Het aantal beschikbare plaatsen is beperkt, dus wees er snel bij, want vol = vol.

vanhulzen•gummo•kicks
Tom Lebrechthausen
Telefoon:071 - 560 20 60 / 06 - 5430 5163
E-mail:hornbach@vhgk.nl
HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 17.000 medewerkers. In Nederland bestaat HORNBACH nu twintig jaar en telt het inmiddels dertien vestigingen. HORNBACH won in 2016 voor de elfde keer de Retail Jaarprijs, in de categorie `Beste Bouwmarkt van Nederland’. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).